Vreme je za jačanje imuniteta

Jačanje imuniteta prirodnim putem najpametniji je način za prevenciju slabijeg imunog sistema. Glavno oružje za prirodno jačanje imuniteta je odgovarajuća hrana za imunitet.

Potvrda da je hrana izvanredan prirodni način za jačanje imuniteta lako se može staviti na test proverom sastava raznog voća, povrća i zdravog začinskog bilja.

Antioksidansi su jedinjenja koja se mogu naći u raznovrsnom voću i povrću i oni štite ćelije od slobodnih radikala. Inače, slobodni radikali mogu oštetiti DNK ali i ostale delove ćelija.

Voće i povrće različitih boja pruža najbolju kombinaciju zaštitnih antioksidanata za jačanje opšteg zdravlja i imuniteta. Jedite zeleno lisnato povrće, lubenice, šargarepe, različite bobice, brokoli, pomorandže, kivi, kantarion i ostale voćkice i povrćkice jarkih boja kako biste svojim ćelijama i imunološkom sistemu pružili svu prirodnu zaštitu koja im je potrebna za dobro funkcionisanje.

Domaća pileća supa sa šargarepom, celerom i drugim povrćem takođe može predstavljati blagodat za vaš imuni sistem. Setite se detinstva i toplih supa kojima su vas obilato nutkali vaši roditelji, kao moćnog oružja protiv virusa i infekcija.

Beli luk, mlečni čičak, ginseng, zeleni čaj, crni kumin, đumbir, majčina dušica… su samo neke od biljaka za koje se navodi da su korisne za jačanje imuniteta.

Probiotici su korisni sojevi bakterija koji takođe jačaju imunitet. Potražite dodatke probiotika sa laktobacilima i bifidobakterijama. Probiotici takođe mogu pomoći poboljšanju zdravlja digestivnog trakta.

Za jačanje imuniteta veoma su važni vitamini A, C, D i E

Pored vitamina, minerali a naročito cink, selen i magnezijum pomažu da vaš imuni sistem funkcioniše dobro. Ovi minerali su ključni za nesmetano odvijanje mnogih reakcija u telu.

Jačanje imuniteta podrazumeva da organizam svakodnevno snabdevate kvalitetnim nutritivima – materijalom koji omogućava njegov nesmetan rad.

Namirnice koje u sebi sadrže cink su provereno dobre za jačanje imuniteta. A cinka ima i u hrani životinjskog porekla (piletina, ćuretina, junetina, tunjevina, jaja…) kao i u hrani biljnog porekla (integralne žitarice, mahunarke, suncokretove i bundevine semenke, badem…)

Praktično, kada procesiranu hranu zamenite sa gore spomenutom – obezbeđen vam je stabilan priliv cinka a time i više energije i bolji rad imunog sistema.

EHINACEA KAPI

ORGANSKE BILJNE KAPI ZA JAK I SNAŽAN IMUNITET POMAŽU KOD:

  • OPŠTEG JAČANJA IMUNITETA
  • BAKTERIJSKIH, GLJIVIČNIH I VIRUSNIH INFEKCIJA
  • HPV VIRUSA
  • SINUZITISA I DRUGIH HRONIČNIH UPALA DISAJNIH ORGANA
  • UZNEMIRENOSTI I NAPETOSTI
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *