Sprečite glavobolju

Poštujte pravila zdravog života (dovoljno sna, adekvatna ishrana, izbegavanje alkohola i duvana, vežbanje i šetnja), maksimalno eliminišite faktore stresa, redovno kontrolišite zdravlje.

Vežbajte više

30 minuta šetnje, vožnje biciklom ili neke druge umerene fizičke aktivnosti trebalo bi postati vaša rutina. Stručnjaci kažu kako nije još poznato kako tačno vežbanje deluje na sprečavanje glavobolje, ali pretpostavljaju da najveću ulogu u prevenciji ima hormon endorfin koji se luči za vreme vežbanja, kao i istezanje i opuštanje napetih mišića posebno vrata i ramena.

Smršajte

Glavobolje se najčešće javljaju kod osoba s previsokim indeksom telesne mase, posebno iznad 30, a studije pokazuju kako osobe koje smršaju, nakon gubitka kilograma imaju ređe glavobolje.

Redovno spavajte

Premalo i previše sna može izazvati glavobolje. Standardna preporuka je osam sati sna dnevno iako svako treba broj sati provedenih u krevetu prilagoditi svome bioritmu.

Zdrava ishrana

Čini se kako neka hrana izaziva glavobolje kod nekih ljudi. Alkohol i čokolada na vrhu su liste. Najbolje bi bilo neko vreme voditi dnevnik ishrane kako bi utvrdili nakon kojih namirnica se glavobolja javlja. Takođe, voda je vrlo bitna. Glavobolja se često javlja i zbog dehidracije. Čim primetite glavobolju popijte dve velike čaše vode, kako bi otklonili tu mogućnost. Iznenadićete se koliko često će glavobolja prestati nakon što opskrbite organizam vodom.

Prestanite pušiti

Dva nezavisna istraživanja pokazala su kako pušenje povećava učestalost glavobolja.

Smanjite stres

Stalno prisutni stres utiče na mnoge načine na telo, a jedan od njih je izazivanje glavobolje. Kod nekih ljudi se glavobolja javlja u stresnim situacijama, a kod drugih dan ili dva nakon što stresna situacija prođe i telo se opusti. Npr. kod nekih dok se pripremaju za težak ispit, kod drugih kada ispit prođe. I u jednom i drugom slučaju rešenje je minimizirati stres, pre napada glavobolje opustiti telo masažom, vežbom, kupkom, meditacijom ili na neki drugi način.

Migresan ® kapsule imaju povoljno delovanje u profilaksi migrene i ublažavanju raznih vrsta bolova. Redovna upotreba preparata dovodi do produženja intervala između migrenoznih napada i smanjenja intenziteta propratnih pojava: jačine i dužine napada, muke, povraćanja itd.

Kako je kliničkim studijama potvrđeno antiinflamatorno, analgetično i spazmolitično delovanje ekstrakta povratića, Migresan ® kapsule se osim u profilaksi migrene, preporučuju i kod prehlada, inflamacija, reumatoidnog artritisa, psorijaze, zubobolje, menstrualnih bolova i astme.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *