stres

Okolnosti u kojima se ceo svet našao, nagomilani stres, ubrzani puls i gubljenje daha usled panike vidno utiču i na zdravlje srca.

Anksioznost je jedan od faktora koji prouzrokuju tahikardiju, osnosno ubrzan rad srca. Ako stanje potraje u dužem razdoblju, povećava se rizik od srčanih bolesti.

Kako da smirite srce usled panike?

Bol u grudima i poremećaj srčanog ritma javlja se kao posledica povećanja broja otkucaja. Napad panike može da se pretvori i u srčani udar.

Fizička aktivnost

Vežbanje je korisna metoda u smanjenju stresa i anksioznosti. LJudi koji se bave fizičkom aktivnošću manje su uznemireni u poređenju s drugim osobama.

Fizička aktivnost smanjuje anksioznost. Redovno vežbanje snižava puls u trenucima mirovanja, što ga čini jednim od najvažnijih faktora za očuvanje zdravlja srca.

Duboko disanje

Metode opuštanja kao što su duboko disanje i progresivno opuštanje mišića, smanjuju anksioznost, a samim tim i regulišu broj otkucaja srca. Duboko disanje pomaže u stimulaciji vagus nerva.

Aktivnosti ovog dela nervnog sistema smanjuju količinu supstanci u telu koje prouzrokuju emotivni naboj. Smanjuje se broj otkucaja srca i nivo krvnog pritiska, a povećava količina neurotransmitera odgovornih za smanjenje anksioznosti.

Kapi Valerijane

Kapi Valerijane predstavljaju 100% prirodni, organski proizvod na bazi ekstrakta organskog korena valerijane (Valerianae radix), organskim voćnim destilatom.

Valerijan biljne kapi  sadrže iridoidne monoterpene – valepotrijate do 2%, etarsko ulje do 1%, alkaloide, seskviterpenske ketone i kiseline, tanine i skrob. Delovanje aktivnih supstanci provereno deluju umirujuće, kod napetosti i nervoze i kod težih oblika nesanice.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.