Saveti protiv bola u leđima

Saveti protiv bola u leđima

Žene su sklone nepravilnom držanju i bolu u leđima, a najčešće zahvaljujući nošenju teških torbi, trudnoći ili nošenju deteta sa strane, odnosno na kukovima. Bez obzira da li ste usred borbe protiv bola u leđima ili jednostavno želite da sprečite njegov nastanak, donosimo vam par saveta koji vam mogu pomoći.

Saveti protiv bola u leđima

Poznato vam je da je kalcijum od suštinske važnosti za jake kosti, ali istraživači su identifikovali još jednu stvar koja vam je potrebna u ovom kontekstu: vitamin K. Veruje se da pomenuti vitamin, koji se u prirodnom obliku može naći u brokoliju, spanaću i drugim vrstama povrća zelenih listova, pomaže deponovanje kalcijuma u kostima čineći ih gušćima. Što su jače kosti to je jače i celo telo, a dolazi i do smanjenja šansi od povreda koje mogu uzrokovati bol u leđima.

Olakšajte teret

Ako vaša torba ili aktovka teži 10% vaše telesne težine onda je ona preteška. A, potrebno je i da je nosite na “pravi” način. Najbolje je da koristite onu koja ima dugi kaiš koji vam omogućava da je nosite prebačenu preko tela (sa levog ramena na desni kuk i obrnuto). Ne želite da se rastanete od svoje stare torbe? Ukoliko je nosite na ramenu, “menjate” rame svakih 5 minuta. Ukoliko je nosite u rukama, promena je poželjna na svaka dva minuta.

Pravilno spavanje

Tvrđi madrac ne mora biti bolji za vaša leđa. Istraživanja pokazuju da osobe koje spavaju na mekšim madracima imaju i manje problema sa bolom donjem delu leđa. Jastuci? Glava vam treba ostati u ravnini s kičmom. Kako da to znate? Ako spavate na leđima, brada ne bi trebala da vam pritišće grudi. Ako spavate na strani, brada vam ne bi trebala padati prema ramenu.

Zategnite trbušne mišiće

Zategnuti trbušni mišići mogu pomoći u zaštiti leđa od povreda. To možete uraditi i na sledeći način: lezite na leđa, savijte koljena, stopala i donji deo leđa moraju biti izravnati sa podom. Uvlačite pupak ka kičmi, zatežući trbušne mišiće; vaša karlica bi se trebala blago odignuti od poda. Vežbe radite dva do tri puta nedeljno, dve do tri serije od po dvanaest ponavljanja.

Pravilan položaj tela

Sedenje za radnim stolom osam (ili više) sati dnevno može biti prilično pogubno po vaša leđa. Upravo zbog toga je bitno da održavate pravilan položaj tela prilikom sedenja: leđa moraju biti naslonjena na naslon stolice, a stopala ravno na podu. Druga opcija je da sedite na lopti za stabilnost. Počnite korak po korak – za početak sedite na lopti dvadesetak minuta, a ako se dobro osećate, onda samo nastavite.

Biljni sastojci Vendoksin® gela pomažu otklanjanju bola, otoka, grčeva, težine i umora nogu, i trenutno poboljšavaju cirkulaciju, naročito u stanjima dugotrajnog mirovanja, sedenja, stajanja i slabe cirkulacije. Deluju protivupalno i vazoprotektivno, jačaju zid venskog krvnog suda, smanjuju osetljivost i propustljivost kapilara, sprečavaju nastajanje otoka, ubrzavaju vensku cirkulaciju, pojačavaju prokrvljenost, smanjuju crvenilo kod upaljenih vena i vitalizuju kožu.

Vendoksin® gel se preporučuje kod svih tegoba hronične venske insuficijencije: proširenih vena, pojave ispucalih kapilara, poremećaja periferne cirkulacije, prevarikoznog sindroma, postflebitičkog sindroma, površinske tromboze, flebitisa, tromboflebitisa, burzitisa i tendovaginitisa. Efikasan je u slučaju sportskih i drugih povreda (nagnječenja, distorzije, istegnuća tetiva mišića i ligamenata zglobova i hematoma).

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

twenty − sixteen =