Poboljšanje imuniteta

Jedan od najlakših i najefikasnijih načina da se zaštitite od oboljenja jeste konzumiranje hrane i pića koji sadrže supstance koje utiču na poboljšanje imuniteta.

Cvekla

Osim što poboljšava imunitet, cvekla pogoduje organizmu na više načina. Neke od osnovnih hranjivih materija koje cvekla sadrži su beta karoten, vitamin C, kalcijum, gvožđe, mangan, karotenoidi, sumpor i kalijum. Cvekla može poboljšati funkcije mozga, “očistiti” krv i ojačati jetru i žuč. Ukoliko vam se ne sviđa ukus, pomešajte je sa sokom od šargarepe i jabuke.

Šargarepa

Vitamin C, vitamini B grupe, kalijum, gvožđe i fosfor samo su neke od hranjivih materija koje šargarepa sadrži. Podjednako je vole deca i odrasli, prvenstveno zbog slatkastog ukusa. Ipak, ukoliko šargarepa nije vaša omiljena namirnica, pomiješajte je sa svežim sokom od jabuke.

Zeleni čaj

Jedan je od najboljih čajeva, jer može pomoći i da se poboljša imunitet. On sadrži jedinjenje koje se zove epigalokatehin galat (EGCG), a koje se bori protiv bakterija i sprečava razmnožavanje virusa. Prema najnovijim istraživanjima, EGCG može kontrolisati i razvoj raka.

Limun

Bogat je izvor antioksidanata i vitamina C koji mogu poboljšati imunitet te održava pH ravnotežu organizma. Redovno konzumiranje sveže ceđenog soka od limuna (bez šećera) pomaže organizmu da bude manje podložan bolestima.

Kivi

Ovaj sok sadrži veoma visok nivo vitamina A, C i E koji su od suštinskog značaja za jak imunitet. Pored toga, on je bogat vlaknima i kalijumom i može zaštiti organizam od srčanih oboljenja.

EHINACEA KAPI

ORGANSKE BILJNE KAPI ZA JAK I SNAŽAN IMUNITET POMAŽU KOD:

  • OPŠTEG JAČANJA IMUNITETA
  • BAKTERIJSKIH, GLJIVIČNIH I VIRUSNIH INFEKCIJA
  • HPV VIRUSA
  • SINUZITISA I DRUGIH HRONIČNIH UPALA DISAJNIH ORGANA
  • UZNEMIRENOSTI I NAPETOSTI
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.