Izlečite bol u leđima

Bol u leđima se obično javlja na jednoj strani donjeg dela tela. Često, bol se širi od donjeg dela leđa skroz niz zadnji deo natkolenice ili cele noge. U zavisnosti od toga gde se dešava pritisak na živac, bol može da se pruža i prema stopalu ili prstima na stopalu.

Ali postoje stvari koje se mogu uraditi da bi se olakšali simptomi i neke efikasne tehnike koje možete lako primeniti sami.

Istezanje

Istezanje je jednako važno uvesti u svakodnevnu rutinu a ne samo kada želite da vežbate. Istezanje razdvaja uske strukture, sprečava grčeve, produžava i jača mišiće. To će sprečiti bol u leđima.

Ako vaša radna rutina uključuje mnogo ponovljenih pokreta, pokušajte da u minutima pauze radite istezanje.

Loše navike

Svi mi imamo svoje male navike. Možda nosite ranac preko jednog ramena? Pokreti asimetričnog položaja stvaraju veći pritisak na jednoj strani tela a to može da izazove išijas.

Ključ je da postanete svesni vaše rutine i da ih menjate.

Adaptacija radne sredine je veoma važna. Na primer, ako provodite dosta vremena ispred računara, proverite da li se stolica, sto i tastatura uklapaju u vašu visinu. Specijalista ergonomije vam može pomoći da procenite svoju radnu sredinu. Takođe morate biti svesni činjenice, da ako sedite za stolom previše sati, može izazvati bolove u leđima.

Jačanje mišića

Jačanjem stomačnih mišića i torzoa istovremeno ćete osnažiti leđa i sprečiti povrede poput išijasa.

Kada radite na stomačnim mišićima, potrebno je da izvodite vežbe simetrično. Ako ojačate jednu grupu mišića, a ignorišete onu drugu, išijas vam može pogoršati stvari. Uvek je potrebno da uradite isto sa obe strane tela: ako vežbate jednu ruku ili nogu, radite isti set sa suprotnom rukom ili nogom.

Obuća

Cipele imaju posebnu svrhu. One bi trebalo da pruže solidnu osnovu, daju dobar balans i podrže noge. Ukoliko to ne rade, vi ćete početi da se prilagođavate njima i njihovim nepravilnostima.

Ako imate probleme sa išijasom, nosite ravne cipele, nikako visoke potpetice.

Dizanje tereta

Kada želite da dižete teret, savijte se u kolenima, a leđa držite ravno, kao što to deca rade. Kada želite da nešto podignete, približite se objektu i proverite da li imate solidnu osnovu. Savijte kolena i neka jaki mišići nogu i zadnjice preuzmu opterećenje. Držite leđa pravo da zaštitite diskove, ligamente i druge strukture u donjem delu leđa.

Biljni sastojci Vendoksin® gela pomažu otklanjanju bola, otoka, grčeva, težine i umora nogu, i trenutno poboljšavaju cirkulaciju, naročito u stanjima dugotrajnog mirovanja, sedenja, stajanja i slabe cirkulacije. Deluju protivupalno i vazoprotektivno, jačaju zid venskog krvnog suda, smanjuju osetljivost i propustljivost kapilara, sprečavaju nastajanje otoka, ubrzavaju vensku cirkulaciju, pojačavaju prokrvljenost, smanjuju crvenilo kod upaljenih vena i vitalizuju kožu.

Vendoksin® gel se preporučuje kod svih tegoba hronične venske insuficijencije: proširenih vena, pojave ispucalih kapilara, poremećaja periferne cirkulacije, prevarikoznog sindroma, postflebitičkog sindroma, površinske tromboze, flebitisa, tromboflebitisa, burzitisa i tendovaginitisa. Efikasan je u slučaju sportskih i drugih povreda (nagnječenja, distorzije, istegnuća tetiva mišića i ligamenata zglobova i hematoma).

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *