Imuni sistem

Ponekad imuni sistem ne prepozna na vreme viruse i štetne materije ili nema dovoljno snage da se bori sa njima. U današnje vreme se srećemo sa različitim otrovnim materijama bukvalno na svakom koraku i naš imunitet je na velikim mukama i izazovima.

Šta nam sve slabi imunitet? Pušenje, nedostatak sna, nepravilna ishrana, dugotrajna upotreba antibiotika, stres, zagađena životna sredina, težak fizički i mentalni rad, manjak aktivnosti…

Nedostatak sna

San loše utiče na ćelije kojim se telo bori protiv infekcija tako što smanjuje njihov broj. Na kvalitetan san posebno utiču TV i kompjuter, jer svetlost njihovih ekrana može da prevari mozak i na taj način uspori tonjenje u san. Najkvalitetniji san imamo onda kada spavamo od sedam do devet sati neprekidno.

Šećer

Jedna od brojnih studija pokazala je da sto grama šećera umanjuje sposobnost belih krvih zrnaca da ubijaju bakterije i do pet sati posle konzumiranja. Zbog toga se preporučuje maksimalno izbegavanje slatkiša, posebno za vreme gripa i prehlade.

Dehidracija

Imunitet oštećuju i toksini koji nose nutrijente do bilo kog mesta zapaljenja. Toksine ispira tečnost, pre svega voda, koju je neohodno da unosite u organizam redovno. Na taj način se izbegava dehidracija, jer većina ljudi nije ni svesna koliko je njihov organizam dehidriran.

Brojni lekovi se proizvode za jačanje imuniteta koje konzumirate. Možda treba da razmišljate o njegovim krivcima, kako biste uticali da se oni uklone. U uspostavljanju i maksimizaciji kapaciteta imunog sistema glavnu ulogu imaju „T“ ćelije, koje su u konstantnoj pripravnosti iz različitih razloga.

EHINACEA KAPI

ORGANSKE BILJNE KAPI ZA JAK I SNAŽAN IMUNITET POMAŽU KOD:

  • OPŠTEG JAČANJA IMUNITETA
  • BAKTERIJSKIH, GLJIVIČNIH I VIRUSNIH INFEKCIJA
  • HPV VIRUSA
  • SINUZITISA I DRUGIH HRONIČNIH UPALA DISAJNIH ORGANA
  • UZNEMIRENOSTI I NAPETOSTI
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *