PMS

PMS se ne može stvarno “lečiti”, a kamoli ciklus. Ipak, to ne znači da ne možete preduzeti korake koji će ublažiti bol koji ih često prati.

Ublažite bol tokom onih dana

Spavajte na leđima – Druge poze prilikom spavanja vrše pritisak na matericu, što samo može pojačati bol. Spavanje na leđima uklanja pomenuti pritisak tako da možete bolje i mirnije spavati.

Jedite spanać – Spanać sadrži ogromne količine magnezijuma i gvožđa, minerale koji mogu pomoći pri ublažavanju simptoma PMS i migrene tokom ciklusa.

Vežbajte – Vežbanje tokom onih dana u mesecu može vam pomoći da ublažite bol. Niste baš raspoloženi za traku za trčanje? Bitno je da se bavite nekom fizičkom aktivnošću: hodanje, joga, meditacija – šta god vam prija.

Mleko – Istraživanja pokazuju da žene koje svakodnevno piju tri ili više šolja mleka sa niskim sadržajem mlečnih masti imaju za 46% manji rizik od nastanka bola tokom PMS-a u odnosu na žene koje ga piju jednom nedeljno.

Masaža – Bilo koja vrsta nežnog pritiska pobljšava cirkulaciju i olakšava napetost u celom telu. Fokusiranje na područje oko struka posebno je korisno kada osećate grčeve.

Vino – Istraživanja pokazuju da umerena količina alkohola (čaša vina) može smanjiti glavobolju koja se javlja tokom ciklusa.

Prirodne biljne kapi Femivitex

Femivitex kapi pomažu kod neredovnog menstrualnog ciklusa početkom puberteta i u kasnijoj dobi, dismenoreje (bolne menstruacije), akutna i hronična upala jajnika, akutna i hronična upala materice, treća i šesta grupa vaginalnog sekreta, benigne ciste na jajnicima, miomi, ciste na grudima nastale kao posledica hormonskog disbalansa, pred menstrualni sindrom – PMS.

Femivitex kapi utiču na još jedan hormon – prolaktin (hormon koji utiče na mlečne žlezde) može biti povećan u tom periodu, dovodeći do bola u dojkama, što je karakterističan sindrom PMS-a.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.