Policistični jajnici

Sindrom policističnih jajnika najčešća je hormonska bolest žena i najčešći uzrok izostanka ovulacije. Naziv dolazi od izgleda jajnika na kojem se nalaze brojne ciste.

Kako se leči sindrom policističnih jajnika?

Redovna vežba, zdrava ishrana i kontrola težine su ključni načini lečenja sindroma policističnih jajnika. Takođe se mogu koristiti i lekovi za kontrolu nivoa hormona. Pored toga, postoje i biljni preparati koji se koriste kao efikasna pomoćna sredstva. Lečenje može umanjiti neprijatne simptome, ali i sprečiti dugoročne zdravstvene probleme.

Prvi korak u kontroli ovog sindroma su redovne vežbe i način ishrane koji je dobar za vaše srce. Ovo može pomoći pri snižavanju krvnog pritiska i holesterola, te smanjivanju opasnosti od dijabetesa i srčanih bolesti. Takođe vam može pomoći da smršate, ukoliko je to potrebno.

Često, lečenje policističnih jajnika prirodnim lekovima je mnogo efikasnije od medicinskih preparata. U slučaju da konvencionalna medicina ne donosi željeni efekat – u velikoj meri pomoći će prirodno lečenje.

Prirodno lečenje policistita (policističnih jajnika)

Dobar način da se postigne željeni rezultat u borbi sa ovom bolešću i ne bojte se njega iskoristiti. Ali, ne zaboravite – nepravilna upotreba prirodnih lekova takođe može biti štetna po vaše zdravlje. Dakle, budite pažljive, koristite ispravnu dozu i konsultujte se sa svojim lekarom.

Floravitex kapi su mnogim ženama pomogle u lečenju policističnih jajnika, kod neredovnih menstruacija, PMS-a, cisti i mioma…

Uzroci policističnih jajnika

Uzroke uvek treba tražiti u mehanizmima koji regulišu menstrualni ciklus u mozgu kada je reč o tako komplikovanim procesima, kao što je proces ovulacije ili složena funkcija jajnika. Pošto je stres jedan od osnovnih uzroka poremećaja endokrinog sistema, a koji direktno utiče na rad genitalnih organa, potrebno je učiniti sve što je moguće da bi se nivo stresa smanjio. Ovo uključuje i psihoterapije.

Druge alternativne metode lečenja policističnih jajnika uključuju zdrav način ishrane. U dnevnu ishranu uključite puno žitarica, voća i povrća, proteina, kontrolišite unos ugljenih hidrata i masti. Pijte puno tečnosti i redovno se rekreirajte.